Zbornik radova - 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017 »
Računalno vođeno učenje otkrivanjem uporabom GeoGebre
U ovome se radu opisuje model računalno vođenoga učenja otkrivanjem u nastavi matematike uz uporabu digitalnog alata GeoGebre. Model se temelji na konstruktivističkoj teoriji učenja i Pólyinoj heurističkoj strategiji rješavanja matematičkih problema, a sastoji se od tri elementa: objekata učenja, planiranih aktivnosti za učenike i željenih ishoda učenja. Nastao je po uzoru na konceptualni model e-učenja u prirodoslovlju uz primjenu digitalnih simulacija u obliku interaktivnih apleta izrađenih u GeoGebri. Za implementaciju predloženoga modela učenja u nastavnu praksu i kreiranje odgovarajućih digitalnih obrazovnih sadržaja koristi se servis GeoGebraTube koji omogućuje relativno jednostavnu izradu digitalnog udžbenika sastavljenog od interaktivnih apleta i raznovrsnih multimedijalnih sadržaja dostupnih na online servisima poput Youtube-a i sl. Nastavnici koji su koristili predloženi model učenja u nastavi matematike uočili su velik potencijal računala i GeoGebre kao scaffolding podrške ovakvom načinu učenja. Računalno vođeno učenje otkrivanjem utječe na bolje konceptualno razumijevanje matematičkih pojmova i ideja kao i na bolje proceduralno znanje. Kod većine učenika se uočava povećanje interesa za učenje matematike. Međutim, pojedini učenici koji se teže navikavaju na inovativne pristupe u nastavi ističu i neke nedostatke ovoga modela učenja.
Zbornik radova - 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017
Urednica
Ana Orlović
Naziv konferencije
Povezani znanjem (...25 godina)
Mjesto i vrijeme održavanja konferencije
Dubrovnik, 8. do 10. studenoga 2017. godine
Objavljeno
Zagreb, Hrvatska, studeni 2017.
Nakladnik
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
www.carnet.hr
Josipa Marohnića 5, Zagreb
tel: (01) 6661 616
fax: (01) 6661 615
ISBN
978-953-6802-46-3