Skip to main content
CARNet Users Conference 2017

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
2.9MB

Kreativni i edukativni alati u radu s učenicima- QR kodovi i Fotostory

Klasične metode učenja (knjige, predavanja, edukativne emisije, razgovor) zamijenjuju novi alati (aplikacije). ICT tehnologiju koristimo u svakodnevnom životu. Njihova uloga u obrazovanju je vrlo važna jer pravilan način njihova korištenja unaprjeđuje kvalitetu obrazovanja, odnosno učenja i poučavanja i samim tim omogućava bolje ishode učenja. Učenje putem računala nije isto kao učenje iz knjige ili na predavanju. Učenje s pomoću tehnologije nije nužno bolje ili lošije od nastave u učionici, ali je drugačije. Postoji čitav niz načina na koje se nastava može osuvremeniti, učiniti zanimljivija uz minimalan udio tehnologije. Jedan od takvih načina je upotreba QR kodova i Fotostoryja u nastavnom procesu. Specifičnost ovih alata je njihova upotreba u svim etapama sata: motivacija, glavni dio, završni dio. Način kreiranja i dinamika njihove primjene doprinosi kreativnosti samog sata i učenju kroz igru što je djeci istovremeno zanimljivo i uzbudljivo. Cilj ovoga rada bio je pokazati kako se i u nižim i u višim razredima osnovne škole kod učenika može razvijati informatička pismenost i pokazati da učenici mogu samostalno koristiti Web 2.0 alate za ostvarenje kurikulumskih ciljeva te tako postati aktivni sudionici nastavnoga procesa. Alati su odabrani prema svrsi, mogućnostima učenika i primjenjivosti u nastavi. Web 2.0 alati u nastavnom procesu razredne i predmetne nastave donose kreativnost, skupni rad, istraživačku nastavu i projektni pristup radu.

Napomena: Sudionici radionice trebaju donijeti svoje pametne telefone (smartphone).

Anita Tufekčić
OŠ "Antun i Stjepan Radić" Gunja, Hrvatska

Anita Tufekčić rođena je 31.10.1982. godine u Brčkom, Bosna i Hercegovina. Osnovnu i srednju školu pohađala je u Županji. Diplomirala je knjižničarstvo i hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Aktivno se služi engleskim jezikom. Od školske godine 2007./2008. zaposlena je u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ u Gunji na radnom mjestu školske knjižničarke. Članica Studija kreativnih ideja Gunja i od 2014. godine snima filmove s učenicima. Dodijeljene su i dvije nagrade njenim učenicima: druga stručnog žirija i prva međunarodnog žirija za TV- reportažu Život se nastavlja na 53. Reviji filmskog stvaralaštva djece. Članica je i tajnica Hrvatske udruge školskih knjižničara i podpredsjednica podružnice u Vukovarsko-srijemskoj županiji. Doktorandica je poslijediplomskog studija Doktorske škole Kulturologija (smjer: Menadžment u kulturi, umjetnosti i obrazovanju) na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

Biljana Krnjajić
OŠ Siniše Glavaševića Vukovar, Hrvatska

Biljana Krnjajić rođena je 01.02.1973. godine u Vukovaru. Osnovnu i srednju školu pohađala je u Vukovaru. Diplomirala je knjižničarstvo na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Aktivno se služi engleskim jezikom. Od školske godine 2005./2006. zaposlena je u OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru na radnom mjestu školske knjižničarke. Dodijeljena je i prva nagrada njenim učenicima na natječaju „Stvarajmo kreativno“ u izradi audiovizualne slikovnice Dunav nas povezuje. Članica je Hrvatske udruge školskih knjižničara. Redovito piše za Vukovarsko-srijemski učitelj gdje ima objavljeno nekoliko radova. Voditeljica je županijskog stručnog vijeća stručnih suradnika knjižničara osnovnih i srednjih škola Vukovarsko-srijemske županije. Sudjeluje u organizaciji tih istih vijeća kao moderator i izlagač.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2016 Zakon Group LLC