Skip to main content
CARNet Users Conference 2017

Cijeli program »
Puni tekst rada
View File
pdf
605KB
Prezentacija
View File
pptx
770KB

Iskustva u korištenju antiplagijatskog softvera u nastavi

Problem plagiranja svih vrsta stručnih i znanstvenih radova te seminarskih, završnih i diplomskih radova, kao i programerskih uradaka je sveprisutan na lokalnoj i globalnoj razini. Rješavanje tog problema treba započeti na svim razinama kreiranjem zajedničke globalne baze podataka u kojoj će se nalaziti dostupni svi prethodni radovi i koja će služiti za usporedbu njihovog sadržaja sa sadržajem novih radova. Na globalnoj razini postoje neki od vrlo popularnih softvera temeljenih na tom principu, a u ovom radu će se jedan od njih nazvan Turnitin. U ovom radu opisano je istraživanje provedeno na jednom visokoškolskom učilištu iz informatičkog područja na tri generacije studenata. Kako bi položili predmet, studenti su morali napisati seminarski rad od minimalno 15 stranica teksta te su ti radovi učitani u bazu podataka antiplagijatskog softvera. Broj bodova ostvaren iz seminarskog rada je znatno utjecao na konačnu ocjenu iz predmeta, a velika količina neoriginalnog sadržaja je rezultirala puno manjim brojem bodova i znatno težim polaganjem ispita uz veliki utjecaj na konačnu ocjenu. U rezultatima istraživanja se vidi kako je najava korištenja antiplagijatskog softvera utjecala na prvu, drugu i treću generaciju studenata te se može zaključiti pozitivan utjecaj korištenja takve metodike na sveukupnu izvornost sadržaja tekstualnih radova.

Aleksander Radovan
Hrvatska udruga Java korisnika, Rochester Institute of Technology, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Veleučilište Velika Gorica, Visoko učilište Algebra, King ICT, Hrvatska

Aleksander Radovan je diplomirao računarstvo 2004. godine na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a na istom fakultetu trenutno završava i doktorski studij. Dosad je skupio više od 13 godina iskustva rada na projektima temeljenim na Java tehnologiji, a trenutno radi voditelj Java tima u tvrtki King ICT. Također je aktivan i u Hrvatskoj udruzi Java korisnika (HUJAK) kao predsjednik odbora za edukaciju. Osim toga radi kao vanjski suradnik na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu, Veleučilištu Velika Gorica, Visokom učilištu Algebra i Rochester Institute of Technology na raznim predmetima vezanim uz programsko inženjerstvo i programski jezik Java. Bio je mentor na više od 250 završnih i diplomskih radova studenata te autor i koautor na nekoliko radova studenata koji su objavljeni na konferencijama kao što su CUC, MIPRO, JavaCro, Javantura, DKU i Hroug.

Branko Mihaljević
Hrvatska udruga Java korisnika, Hrvatska

Branko Mihaljević je edukator, konzultant, menadžer i poduzetnik. Nakon 12 godina rada na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, Sveučilišta u Zagrebu, gdje je i magistrirao, završio studij poslovnog upravljanja te doktorirao, nekoliko godina kao predavač na Algebri i VERN'u, te 7 godina kao suvlasnik tvrtke za Java razvoj, danas je viši predavač na Rochester Institute of Technology Croatia te vodi svoju IT tvrtku. Područjem Jave bavi se od 1996., a platformom Java EE od 2000. Autor je niza znanstvenih i stručnih radova te članaka u časopisima, kao i nastavnih materijala, a sudjeluje i na brojnim konferencijama. Radno iskustvo stekao je kao konzultant, menadžer, voditelj razvoja, arhitekt sustava i istraživač na nizu projekata u sektoru financija, telekoma, javnog zdravstva i satelitskih sustava. Predsjednik je Hrvatske udruge Java korisnika (HUJAK).

Kristina Marasović
Rochester Institute of Technology, Hrvatska

Kristina Marasović is currently a college professor & area head for Web and Mobile Computing program at Rochester Institute of Technology, Croatia. She joined RIT Croatia in 2012 following 11 years of experience in software development and teaching. Her career began as a research assistant at the Faculty of Natural Sciences, Mathematics and Education, University of Split, working on the CMS experiment at CERN, where she has been involved in developing and building a software system using Artificial Intelligence methods and techniques to solve all kinds of foreseen and unforeseen problems, which may arise in the high-level trigger subsystem of modern particle physics experiments. Her teaching interests include OO design and development, client- & server-side programming, and mobile application development. Kristina Marasović received a B.Sc. degree in Mathematics and Informatics from the Faculty of Natural Sciences, Mathematics and Kinesiology, University of Split and a M.Sc. and Dr.Sc. degree in Computer Science from the Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb. She has published several scientific articles and is a member of the CERN Global Network.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2016 Zakon Group LLC