Skip to main content
CARNet Users Conference 2017

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
8.4MB

Računalne igre bez računala

Igrifikacijom nastavnog procesa postiže se da učenici dulje i kvalitetnije usvajaju predviđene sadržaje. Iako se radi o području informatike, to ne znači da je nužno da se koriste računalne igre. Ova radionica bavit će se otkačenim (unplugged) aktivnostima koje kroz igru približavaju složene koncepte koje susreću u informatici. Područja koja dotiču su: pretvorba binarnih brojeva, kodiranje i binarni zapis znakovnih datoteka, paralelni i slijedni prijenos podataka te programiranje kao slijed preciznih uputa. Planirane igre su: magične binarne kartice, kodirane ogrlice, tangram-programiranje, šetnja labirintom i programirane slike. Polaznici ove radionice osjetit će korisnost igrifikacije nastavnog procesa i kako učenje može biti nenametljivo i zabavno, te nakon nje moći primijeniti prikazane igre u radu sa svojim učenicima, kao i preurediti ih da bolje odgovaraju njihovim učenicima i efikasnije podupiru određeno nastavno gradivo.

Aleksandra Žufić
OŠ Veli Vrh Pula, Hrvatska

Aleksandra Žufić diplomirala je 1992. godine na Elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu, smjer Automatika. Na trećoj godini studija dobila je nagradu "Josip Lončar" kao najbolji student na svom smjeru. Od 1998. radi kao profesor/učitelj informatike u raznim pulskim i istarskim školama. Trenutno je zaposlena u OŠ Veli Vrh u Puli. U zvanje učitelj-mentor promovirana je 2016. godine. 2005., 2008. i 2009. godine učestvovala je na CUC kao koautorica stručnih radova, a 2013. kao voditeljica radionice. Osnovno područje interesa joj je primjena računala u obrazovanju, te podučavanje učenika programiranju i robotici. Posljednjih 9 godina uzastopce njeni se učenici plasiraju na državnu razinu natjecanja iz informatike. Osim rada u školi sa svojim učenicima, aktivna je članica Društva informatičara Pula.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2016 Zakon Group LLC