Prezentacija
pptx 5.7MB |
Potraga za pisanicama
Potraga za pisanicama je školski projekt osmišljen kako bi se učenici posljednjeg dana nastave prije proljetnog odmora rasteretili klasične svakodnevice, iako se aktivnost može prilagoditi prema potrebi. U aktivnost su se uključili svi zainteresirani učenici od 1. do 8. razreda s preuzetom aplikacijom za učitavanje QR kodova na mobilnim telefonima.
Učenici viših razreda su prema uputi trebali na određenom mjestu u školi pronaći svoj prvi QR kod sa zadatkom, prigodno postavljen na obojanu papirnatu pisanicu. Zadatak je trebalo riješiti i dobiveno rješenje pronaći na panou među izloženim rješenjima svih zadataka. Svako rješenje je uza se imalo odgovarajući QR kod s uputom o lokaciji sljedećeg zadatka, a sve unutar školske zgrade. Tako su navedenim postupkom trebali riješiti po 20 zadataka za svaku razinu (razina=razred).
Učenici nižih razreda su na školskom igralištu tražili sakrivene plastificirane pisanice, njih ukupno 30. Na svakoj se nalazio zadatak zapisan u QR kodu.
Kroz zadatke su bili zastupljeni gotovo svi nastavni predmeti, većinom zadani u obliku pitalica i mozgalica, kako bi svi učenici mogli ravnopravno sudjelovati bez većih formalnih znanja. Rješenja su učenici redom zapisivali u dobivenu "putovnicu" koju su suci na kraju pregledali.
Najbrži učenici sa svim točnim rješenjima su proglašeni pobjednicima te su osvojili vrijedne nematerijalne nagrade.
Za sudjelovanje u projektu trebalo se prijaviti u parovima/trojkama na platformi Linoit, a zadovoljstvo aktivnošću je provjereno online anketom koju su učenici sami napravili. Zaključak svih je da aktivnost svakako treba ponoviti sljedeće godine, što je vidljivo i po velikom broju sudionika, mada je sudjelovanje bilo neobavezno.
Josipa Blagus
OŠ Bukovac, Zagreb, Hrvatska
Josipa Blagus, učiteljica razredne nastave s pojačanim predmetom Informatika radi u razredu 15 godina. Zadnjih 5 godina aktivno uvodi IKT u svoju učionicu i na taj način motivira učenike na suradnju i učenje. Dobitnica je Comet nagrade za najbolji nacionalni eTwinning projekt Agencije za mobilnost, sudjelovala je radnoj skupini za tehnički i informatiku Kurikularne reforme, predavač na Carnetovim STO danima u Rijeci itd. Svoja saznanja i primjere iz učionice rado pokazuje na različitim konferencijama od kojih je i Carnetova korisnička konferencija.
Rahela Frelih
OŠ Bukovac, Zagreb, Hrvatska
Rahela Frelih, diplomirala je 2011. godine informatologiju (smjer bibliotekarstvo) te ukrajinski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studija primala je stipendije, radila kao demonstrator i sudjelovala na raznim stručnim skupovima na oba odsjeka. Putem nevladinih udruga radila je kao predavač na nekoliko projekata Europske unije. Trenutno radi kao stručna suradnica knjižničarka u zagrebačkoj OŠ Bukovac.
Kroz razne projekte i radionice u suradnji s učiteljima, stručnim suradnicima i drugim knjižnicama potiče čitanje, primjenu IKT-a u nastavi i poučavanje informacijske pismenosti kao temelja cjeloživotnog učenja.
Svoj rad redovito predstavlja na državnim stručnim skupovima i u raznim medijima.
Kristina Lukačić
OŠ Bukovac, Zagreb, Hrvatska
Kristina Lukačić, diplomirala na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu, stekavši 1991. zvanje dipl. ing. matematičke informatike i statistike. Pedagošku grupu predmeta i stručni ispit polaže 1998. za vrijeme rada u današnjoj prirodoslovnoj gimnaziji Vladimir Prelog. Od 2002. zaposlena u OŠ Bukovac, 2015. je promovirana u zvanje učitelj mentor. Rado surađuje s kolegama na raznim školskim projektima, ne nužno vezanim uz matematiku, mnogih je i nositelj, u matematičkim novinama Miš i Poučak objavljuje niz članaka vezanih uz vertikalnu povezanost predmetne i razredne nastave matematike u osnovnoj školi, a temeljene na predavanjima i radionicama održanim na 6. i 7. kongresu nastavnika matematike u Zagrebu. Prvi put na CUC-u sudjeluje 2016. godine predstavljajući svoju matematičku web stranicu Matka za matkače.
Maja Štajduhar
OŠ Bukovac, Zagreb, Hrvatska
Maja Štajduhar rođena 1986. u Osijeku gdje sam završila osnovnu i srednju školu (III gimnazija Osijek). Diplomski studij Matematike, smjer: nastavnički završila sam na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Tijekom fakultetskog školovanja sudjelovala sam kao voditelj u radionicama vezanih za popularizaciju matematike među osnovnoškolcima i srednjoškolcima. U OŠ Vladimira Nazora, Vinkovci, sudjelovala sam u projektu „Znanje je cool“.