Puni tekst rada
docx 22KB | Prezentacija
pptx 10.6MB |
Wearable Methodology For Education (WM)
U Erasmus+ KA2 projektu „Wearable Methodology A New Methodology Based On The Use Of Innovative Technologies For Education (WM)“ koristi se tehnologija koju su osmislili i za obrazovne svrhe prilagodili stručnjaci The Albacete Research Institute of Informatics, Universidad De Castilla – La Mancha, Španjolska (1), koja uz pomoć virtualne tehnologije omogućava suradničko učenje, pri čemu se dobiva i automatski profil socijalnih, kognitivnih, verbalnih i drugih vještina sudionika, što učiteljima značajno olakšava planiranje ciljanih aktivnosti za svakog pojedinog učenika. U razvoju i osmišljavanju aktivnosti, nastavnih materijala i igara za učenike od 9-10 godina sudjeluju osnovne škole iz Španjolske (CEIP ANTÓN DÍAZ, El Bonillo), Bugarske (NU „St.Kliment Ohridski“) i Hrvatske (OŠ „Petar Zoranić“ Nin).
U prvoj fazi projekta predviđeno je opremanje jedne učionice u svakoj školi uključenoj u projekt. Provedba WM-a zahtijeva računalo sa softverom, Wi-Fi, projektor, čipirane nastavne materijale i pomagala (2), WM narukvice za učitelja i svakog učenika (3).
Sve učionice (tzv.„Wearable Aula“) imati će i zajedničke elemente: 5 kućica različitih boja za 5 grupa/timova učenika, stablo, zeleni pod, prostor za opuštanje i prostor za okupljanje.
Osmišljene su aktivnosti (Masterchef (4), Novci (5), Memory (6), Europska igra (7), Radne stanice (8), Dinosaurus igra (9), Matematička igra (9)) različitih stupnjeva težine i provedeni su treninzi učitelja. Ove školske godine počinju se primjenjivati nastavne aktivnosti s učenicima, prvo u nastavi engleskog jezika, a kasnije iz geografije, matematike, prirode i društva, glazbene kulture. Besplatni softver, obrazovne aktivnosti i Priručnik biti će dostupni na blogu projekta (http://www.wearablemethodology.eu/ ).
Elvira Vučković
Osnovna škola "Petar Zoranić" Nin, Hrvatska
Stekla je diplomu prof. psihologije na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zadru 1993. Tijekom 1993. godine radila je u Centru za odgoj i usmjereno obrazovanje u zdravstvu i osobnim uslugama u Zadru kao nastavnik psihologije i u Matematičko-informatičkom centru odgoja i usmjerenog obrazovanja u Zadru kao nastavnik psihologije i stručni suradnik psiholog.
Od 1993. godine radi u Osnovnoj školi „Petar Zoranić“ Nin kao stručni suradnik. Od 2005. do 2007. godine bila je voditeljica školske sekcije psihologa Zadarske županije Hrvatskog psihološkog društva, sada je voditeljica županijskog stručnog vijeća stručnih suradnika psihologa i nastavnika psihologije Šibensko-kninske i Zadarske županije. Završila je 2. stupanj Kognitivno-bihevioralne terapije, član je Tima za krizne intervencije, voditelj je programa rada s darovitim učenicima, ujedno i školski koordinator za projekte. Područja interesa: primjerena upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu s učenicima posebnih potreba, posebno darovitih učenika.
Elena de la Guía
The Albacete Research Institute of Informatics, Universidad De Castilla – La Mancha (UCLM), Španjolska
Završila je preddiplomski studij 2009. godine, postdiplomski 2011., kao računalni inženjer na Universidad de Castilla-La Mancha, Španjolska. Trenutno dovršava doktorski rad. Provela je šest mjeseci u laboratoriju St. Andrews HCI Research (SACHI) na Fakultetu računalnih znanosti na Sveučilištu St. Andrews, Škotska. Njezino primarno područje istraživanja je interakcija čovjek-računalo, s naglaskom na novim mehanizmima interakcije temeljenim na DUI (Distributed User Interfaces), TUI (Tangible User Interfaces), kognitivna psihologija i dizajn igara za korisnike s posebnim potrebama.
Vicente López Camacho
The Albacete Research Institute of Informatics, Universidad De Castilla – La Mancha (UCLM), Španjolska
Završio je preddiplomski studij 2001. godine, postdiplomski 2014., kao računalni inženjer na Universidad de Castilla-La Mancha, Španjolska. Trenutno dovršava doktorski rad. Njegova primarna područja istraživanja su računalne mreže i ljudsko-računalne interakcije temeljene na IoT (Internet of Things) tehnologiji.