Cijeli program »
"Virtualno putovanje Europom" - projektno orijentirana nastava
Učenicima osmih razreda ponuđena je tema za razredni projekt „Virtualno putovanje Europom“. Formirani su razredni timovi osmislili putovanje u zamišljenom vremenu, gdje se posjetilo pet gradova po izboru u jednoj ili više europskih država. Zadatak je bio napraviti detaljan plan puta koji ubraja organizaciju prijevoza, pronalazak smještaja, prehranu, kupnju ulaznica za muzeje i galerije te posjećivanje odabranih povijesnih i kulturnih odredišta. Maksimalni mogući troškovi putovanja bili su unaprijed određeni. Po završetku rada učenici su svoje putovanje izložili pred razredom te se osvrnuli na radom stečene dojmove. U ovome su se projektu učenici iskazali znanjem i vještinama iz različitih predmeta: geografije, povijesti, likovne i glazbene kulture, stranoga jezika, hrvatskog jezika, matematike i informatike. Informatička znanja i vještine odnosile su se na raznovrsna područja koja su učenici savladali tijekom dosadašnjega obrazovanja: pretraživanje interneta, procjenu kvalitete web stranica, uporabu različitih web alata, korištenje programa za pisanje i uređivanje teksta, izradu tabličnih proračuna i prezentacija, dijeljenje dokumenata, korištenje obrazovne društvene mreže ,Edmodo“, poznavanje autorskih prava. Uz primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije, učenicima su omogućeni: timski rad, planiranje, istraživanje, kritičko razmišljanje te odlučivanje i po završetku zadatka i vježbanje javnoga nastupa. Nadalje, učenici su se po prvi puta bavili samocjenivanjem vlastitog rada i stekli uvid u složenost takvoga posla. Nakon izlaganja rezultata ovoga projekta, doznaje se da su učenici zadatak ocijenili kao prilično zahtjevan, ali jednako zanimljiv te životno koristan i primjenjiv.