Cijeli program »
Nastavnim tehnikama, Padletom i Quizizzom do cilja
Tradicionalni stilovi nastave poboljšani su diferenciranom nastavom. Nastavnici prilagođavaju stilove poučavanja potrebama učenika. Potrebno je voditi računa o konkretnoj situaciji u razredu, uvažavati razlike među učenicima i nastojati da se optimalno razviju sposobnosti učenika. Nastavni proces treba pružiti više od obične informacije i u tu svrhu potrebno je aktivirati sve učenike u razredu, posebno učenike sa poteškoćama u učenju. Koristeći različite nastavne tehnike u matematici i fizici, kod učenika razvijamo generičke kompetencije, stvaramo ozračje jednakosti i pripadnosti. Tako realiziramo inkluziju manje aktivnih učenika kakvi su najčešće učenici sa disleksijom, diskalkulijom, disgrafijom i ADHD-om. Kombinacija nastavnih tehnika sa Padletom pridonosi lakšem ostvarenju ishoda poučavanja. Ovaj način izvođenja nastave primjenjiv je za učenike viših razreda osnovne škole te učenike srednje škole. Učenici pomoću Padleta mogu izrađivati mentalne mape, grupirati slike, pojmove, formule te popunjavati KWL tablicu. Poteškoće u komunikaciji nastavnik-učenik se smanjuju upotrebom ovog alata, jer učenik anonimno može iskazati svoje mišljenje. Nastavnik na taj način otkriva miskoncepcije kod učenika (razmisli-zapiši-podijeli) i zajedno sa cijelim razredom dolazi se do ispravnih zaključaka. Dinamici nastave pridonose mnogi interaktivni kvizovi. U usporedbi sa drugim kvizovima, učenici sa poteškoćama u učenju bolje rezultate postižu sa Quizizzom jer zadatke mogu rješavati svojim tempom. Suvremeni nastavnik mora doprijeti do svih učenika u razredu, od nadarenih pa do učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Ostvarivanje tog cilja omogućavaju mu uporaba različitih tehnika poučavanja uz primjenu odgovarajuće suvremene tehnologije.