Skip to main content
CARNet Users Conference 2017

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
1.7MB

Live Chat kao kanal korisničke podrške u službi obrazovanja

Obrazovne institucije uključene su u kontinuiranu razmjenu informacija sa svojim studentima, no pronalaženje jeftinog načina pružanja podrške svima kojima je to potrebno može biti teško. Telefonski su centri često skupa investicija koja predstavlja dodatno iscrpljivanje resursa za proračunske škole i sveučilišta. Zato se obrazovne institucije trebaju okrenuti razmišljanju o načinu na koji mlađe generacije komuniciraju s tvrtkama i institucijama. Istraživanja su pokazala da 56 posto generacije milenijalaca preferira upotrebu live chat razgovora, za razliku od telefona.

Live chat ne sadrži kompliciranu infrastrukturu za održavanje i jednostavno postavljanje. Njegovim korištenjem, može se smanjiti potrebe resursa za korisničku podršku kroz istodobno upravljanje više interakcija, oslobađajući osoblje i proračun od tereta složene podrške korisnicima. Zato slijedi da pomoću Live Chat-a kao kanala korisničke podrške moguće je privući jednu od ključnih demografskih generacija na način koji im odgovara - što daje glavni početak kako bi se osiguralo da se vaši odgovori na njihove probleme riješe na zadovoljavajući način.

Suzana Rendulić
Sedam IT d.o.o., Hrvatska

Jelena Miličić
Sedam IT d.o.o., Hrvatska

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2016 Zakon Group LLC