Skip to main content
CARNet Users Conference 2017

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
20.9MB

Istraživanje svijeta učenja za izgradnju vještina potrebnih za budućnost

Obrazovanje i učenje prolaze kroz nezapamćenu promjenu te tehnologija predstavlja ključan čimbenik. Ravnatelji škola, nastavnici i obrazovni sustavi moraju prigrliti holistički skup čimbenika kako bi omogućili digitalnu transformaciju učenja i učenikov uspjeh. Vjerujemo da bi svi mladi ljudi trebali imati pristup računarstvu i poduci iz programiranja kako bi naučili ovaj temeljni predmet te razvili kritičke vještine računalnog razmišljanja, rješavanja problema i zapošljivosti. Sve je dostupno bilo kada, bilo gdje, na bilo kojem uređaju. Edukativna verzija Minecrafta ima Classroom (učionica) mod, odnosno aplikaciju koja učiteljima omogućuje da upravljaju postavkama na nivou svijeta, komunikaciju s učenicima i njihovo "teleportiranje".

Marina Dražetić
Microsoft, Slovenija

Marina Dražetić je vodja razvoja akademskih programov v Microsoftu za izobraževanje za Albanijo, Bosno in Hercegovino, Hrvaško in Slovenijo. Sprva je delala kot vodja pisarne, nato kot skrbnik akademskih programov, poleti pa je prevzela pozicijo vodje razvoja akademskih programov za Ardiatic regijo. Meni, da je ključ do mednarodne konkurenčnosti v inovativnosti – te pa ni brez vrhunsko usposobljenih in izobraženih državljanov. Cilj Microsoftovih programov s področja izobraževanja ni zgolj ponuditi najsodobnejše tehnologije. Z našimi programi želimo spodbuditi znanja in veščine 21. stoletja, kot so sodelovanje, kritično razmišljanje in kreativnost.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2016 Zakon Group LLC