Cijeli program »
Prezentacija
pptx 5.5MB |
Moć suvremenog poučavanja: digitalna pismenost u nastavi
Digitalna pismenost jedna je od temeljnih kompetencija suvremenog učenja i poučavanja. Uključuje razvijanje informatičkih znanja i vještina, a jedno od njih je i korištenje micro: bit- a u nastavnom procesu. Micro:bit je mala pločica s mikrokontrolerom te mnoštvo senzora koja omogućava početak rada s programiranjem i logikom programiranja. Proizvedena u Velikoj Britaniji, u hrvatske škole dospjela je početkom 2017.godine zahvaljujući inicijativi Nenada Bakića u okviru projekta „STEM revolucija u školama“.
Iako su škole vrlo radoznalo prihvatile ovu „revoluciju“ i počele se „igrati“ micro:bitovima uglavnom uz pomoć nastavnika informatike, naš je pokušaj krenuti s druge strane –primjeniti ovaj uređaj kao „nastavno sredstvo“ u različitim nastavnim predmetima. Integrirajući tehnologiju sa nastavnim sadržajima pojedinih predmeta, vjerujemo da svaki učitelj može (na) učiti programirati te na taj način sa svojim učenicima, napredovati u primjeni digitalnih rješenja na novi i inovativni način.
Dr.sc. Anita Belančić
Profil Klett d.o.o., Hrvatska
Dr.sc. Anita Belančić po struci je biolog. Prvo inženjer, zatim doktor znanosti i naposljetku učitelj biologije. Uz potonju ulogu postala je i intenzivni istraživač primjene tehnologije u nastavi, digitalnih alata te inovativnih (tehnologijom potpomognutih) pristupa učenju. Interes joj je doprinijeti snalažljivosti njenih učenika u svijetu kakav samo naslućujemo da će biti. Svoje primjere dobre prakse i ideje prezentirala je na nizu stručnih skupova. Privatno, dosta joj je važan odgovor na pitanje u kojem citira autore gorespomenutog projekta, „Gdje će moje dijete biti 2031. godine?".
Jozo Pivac
Profil Klett d.o.o., Hrvatska
Profesor je informatike i tehničke kulture, učitelj tehničke kulture u OŠ Strožanac, učitelj informatike u OŠ Žrnovnica, predavač u Otvorenom učilištu Algebra te voditelj vanškolske aktivnosti "Škola robotike i programiranja" pri Udruzi za robotiku "INOVATIC".
U svom radu sa djecom nastoji oplemeniti predmete informatiku i tehničku kulturu uvođenjem raznih digitalnih tehnologija i alata u nastavi. Radom sa učenicima na nizu projekata i natjecanja nastoji razvijati kod učenika inovativnost, kreativnost, korištenje i stvaranje novih tehnologija, algoritamski način razmišljanja i pripreme učenika za život. Svoje radove je prezentirao na raznim stručnim skupovima i radionicama za učitelje.