Prezentacija
pdf 1.9MB |
Upoznaj i primijeni e-Škole scenarije poučavanja
U potrazi ste za idejama kako nastavnu aktivnost osmisliti na način da kombinira tehnologiju i suvremene metode poučavanja usmjerene na učenika? Imate u svom razredu učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i mučite se s prilagodbom aktivnosti njihovim potrebama?
Ako poučavate matematiku, fiziku, kemiju ili biologije ili ste učitelj iz drugih područja, a želite surađivati s kolegama iz tih predmeta, pridružite nam se na radionici o primjeni scenarija poučavanja u matematici, fizici, biologiji i kemiji za 7. i 8. razred OŠ i 1. i 2. razred SŠ i pronađite odgovore na ova pitanja.
e-Škole scenariji poučavanja izrađeni su u sklopu projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“. Osmišljeni su tako da na jednostavan i pristupačan način učiteljima pružaju ideje za obrazovne aktivnosti koje sadrže sve osnovne elemente nastavnog sata te spajaju digitalne obrazovne sadržaje i alate i suvremene metode poučavanja. Posebnost e-Škole scenarija poučavanja jest u tome što pružaju postupke potpore i za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.
*Radionica sličnog sadržaja održana je na prošlogodišnjoj konferenciji, a ponavljamo je zbog velikog interesa.
Maja Quien
CARNet
Maja Quien specijalistica je na Odjelu podrške obrazovanju u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNet, a trenutno radi na pilot projektu e-Škole. Usmjerena je na primijenu tehnologije u obrazovnom sustavu, točnije na obrazovanje korisnika a osobito e-obrazovanje, te osmišljavanje i provođenje aktivnosti koje ciljaju integraciji tehnologije.
Završila je preddiplomski i diplomski studij sociologije istraživačko-metodološkog usmjerenja na Filozofskom fakultetu u Splitu. Doktorandica je na Poslijediplomskom doktorskom studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Objavila je u koautorstvu četiri istraživačke studije kao i desetak radova za različite znanstveno-stručne skupove.
Držala je niz radionica i webinara o primjeni tehnologije u obrazovanju te je urednica nekoliko online tečaja. Ima iskustvo rada u nastavi. Prethodno je radila na raznim projektima u području obrazovanja od kojih se se ističe CARNetov projekt Inspiring Science Education (ISE) koji je uključio više od 450 škola iz RH.
Vesna Ciglar
Fakultet organizacije i informatike
Vesna Ciglar završila je studij psihologije na Folozofskom fakultetu u Zagrebu, a nakon toga i znanstveni magisterij na istoj ustanovi. Cijeli radni vijek radi u obrazovanju odgajatelja, učitelja i nastavnika kao nastavnik predmeta iz područja psihologije. Započela je na Pedagoškoj akademiji u Čakovcu, a od 2008. je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. Voditelj je programa diplomskog studija Informatika u obrazovanju i programa cjeloživotnog učenja Pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje nastavnika. Sudjelovala je u većem broju projekata vezanih uz obrazovanje, osobito uz obrazovanje Roma. Vođena osobnom znatiželjom i potrebom za stjecanjem novih znanja i kompetencija sudjelovala je u većem broju radionica, seminara, stručnih skupova, konferencija, projekata. Posebno područje njenog interesa je popularizacija struke i briga za kontinuirani razvoj stručnih kompetencija nastavnika. Vezano uz primjenu IKT-a u obrazovanju naglašava važnost pažljivog osmišljavanja koncepta primjene i kompetentnog korištenja novih tehnologija.
Violeta Vidaček-Hainš
Fakultet organizacije i informatike
Izv.prof.dr.sc. Violeta Vidaček Hainš, komunikologija i psihologinja, bavi se istraživanjima u području interpersonalne komunikacije i komuniciranja u međunarodnom okruženju. Zaposlena je na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu. Nositeljica je kolegija vezanih uz poslovnu komunikaciju i upravljanje ljudskim potencijalima na preddiplomskoj, diplomskoj i doktorskoj razini studija. Dio radnog iskustva je stekla kao stručna suradnica psihologinja u ustanovama predškolske, osnovnoškolske i srednjoškolske razine odgoja i obrazovanja te u radu s učenicima s teškoćama.
Obavlja poslove koordinatorice za studente s invaliditetom u smislu pomoći u prilagodbi studiranju. Suvoditeljica je Centra za volontiranje i humanitarni rad FOI. Vodila je međunarodne timove unutar projekata usmjerenih na pružanje potpore osobama s invaliditetom, poticanje jezičnih kompetencija učenika pripadnika nacionalnih manjina, studentske razmjene i ljetne škole studenta iz obitelji nižeg socio ekonomskog statusa (Comenius, Erasmus plus, McNair USA, razvojni projekti Sveučilišta u Zagrebu…). Bila je gostujuća predavača na Sveučilištima u Austriji, Švedskoj i SAD-u. Vodila je edukaciju pomoćnika u nastavi u školama Varaždinske županije. Članica je tima za provedbu psiholoških kriznih intervencija. Objavila je 60-tak znanstvenih i stručnih radova te nekoliko poglavlja u stručnim knjigama izdanim u Hrvatskoj i UK. Održala je brojne prezentacije na međunarodnim konferencijama u Europi i svijetu. Članica je Programskih odbora međunarodnih konferencija i časopisa u Albaniji (ICRAE, IJEES…) i Hrvatskoj (CECIIS…). Recenzentica je međunarodnih konferencija.
Ima osnovnu dopusnicu za rad psihologinje izdane od strane Hrvatske psihološke komore i zamjenica predsjednika njenog Nadzornog odbora. Dobitnica je nagrada za mentorstva studentima i doprinos društvu i volontiranju.