Cijeli program »
Utjecaj IKT na komparativnu analizu
Komparativna analiza je uvedena 2014. godine u predmetu Visual Arts kao element ocjenjivanja u programu International Baccalaureatea, a svodi se na usporedbu tri djela koja pripadaju različitim kulturama i razdobljima likovne umjetnosti. Obim i forma zadatka omogućeni su primjenom informacijskih i komunikacijskih tehnologija te konstruktivističkog tipa nastave. Nastava Visual Arts se provodi u razredu zbog nužnosti praktičnog rada dok informacijske i komunikacijske tehnologije omogućuju realizaciju istraživačkog zadatka kakav je komparativna analiza. Kako je nastava konstruktivistički koncipirana nastavnik se pojavljuje u ulozi mentora i digitalnog kuratora koji omogućujući protok informacija koje su najvećim dijelom povezane s tehnologijom kroz postavljanje problema (primjena organizacijskih dijagrama) istraživanje (sekundarni izvori na internetu) i oblikovanje završnog rada strukturiranog nelinearno i problemski. Može se reći da u duhu konstruktivističke nastave, učenici stvaraju znanje. Tekst je ilustriran primjerima komparativnih analiza i vizualnim dijagramima upotrebljivima u organizaciji ili kao metode rada.