Cijeli program »
Digitalni alati i aplikacije u nastavi engleskog jezika
U današnje vrijeme gotovo je nemoguće zamisliti modernu nastavu bez upotrebe digitalnih alata, aplikacija i IKT tehnologije. Kako će se učenici nakon završetka školovanja na tržištu rada svakodnevno susretati sa nekim oblikom digitalnih sadržaja, opravdano je učenike privikavati na njihovo redovito korištenje u nastavi. Ovaj rad donosi osvrt na devet digitalnih alata i aplikacija koje autor redovito koristi na nastavi engleskog jezika u gimnaziji: Quill, Spelling City, Write or Die, Puzzlemaker, Kahoot, Makebeliefscomix, Witty Comics, Skitch i Bubbl.us. Quill, Spelling City i Write or Die su aplikacije pomoću kojih učenici vježbaju vještinu pisanja, Dvolver je alat koji služi za brzu izradu kratkih video filmova, Puzzlemaker za izradu raznih vrsta križaljki, Kahoot za izradu kvizova koji se igraju putem pametnih telefona ili računala, Makebeliefscomix za online izradu stripova; Skitch je aplikacija koja služi za brzu i efektnu obradu fotografija uz dodavanje teksta i emotikona te Bubble.us koji služi za izradu mentalnih mapa. Rad donosi rezultate i analizu ankete provedene na uzorku od 183 učenika gimnazije o učeničkim motivima i stavovima prema korištenju digitalnih alata i aplikacija u nastavi. Nove tehnologije ne mogu zamijeniti nastavnika, no pomažu u savladavanju gradiva i stvaranju osjećaja sigurnosti u stranom jeziku, a učenicima donose mogućnost dostupnijeg, bržeg, funkcionalnijeg i raznovrsnijeg učenja.