Cijeli program »
Tjelesni odgoj naglavačke :)
U ovom izlaganju predstavit ćemo primjer iz prakse predmeta tjelesni odgoj za srednje škole. Tjelesni odgoj sa svojim ciljevima, sadržajima i metodama rada pridonosi skladnom razvoju mladog čovjeka, pritom ga rasterećujući i opuštajući. Organiziran je oblik aktivnosti kojim se želimo uhvatiti u koštac sa sjedećim načinom života i neutralizirati negativne učinke moderne tehnologije.
Naime, čini se da je moderna tehnologija ona koja zdravom načinu života, sportskom duhu i tjelesnoj aktivnosti čini konkurenciju i glavni je krivac za pasivan način života kod mladih.
Naš primjer dokazuje da situaciju možemo okrenuti te uz pomoć tehnologije mlade motivirati na kretanje i većoj aktivnosti. Upotreba različitih aplikacija i uređaja tijekom sportske aktivnosti danas više nije novost i može biti učinkovito oruđe nastave.
Za uspješnu sportsku realizaciju trebamo i nešto teoretičnog znanja iz pojedinih sportova - tehnika, taktika, pravila i drugo. Budući da je usvajanje teoretskih osnova na satovima tjelesnog odgoja gubitak dragocjenog vremena namijenjenog sportskoj aktivnosti, učitelji tražimo druga rješenja kako bi učenike pripremili na nastavu. FLIPPED LEARNING pokazala se odličnim rješenjem koje povezuje korištenje moderne tehnologije sa praktičnom nastavom: učenici doma pomoću video snimaka usvajaju teoretske osnove, a u školi nastavljaju sa usvajanjem motoričkih vještina. Budući da pri gledanju video sadržaja gledatelj u ovom slučaju učenik, brzo postane pasivan, smisleno je u njih uključiti određene interaktivne elemente (slike, pitanja, itd.) koji usmjeravaju njegovu pozornost. Evaluacija prikazanog sata pokazala je da učenici pri metodi obrnutnog učenja shvaćaju što i kako, te su zbog toga motiviraniji i učinkovitiji prilikom nastave.