Cijeli program »
Interaktivnost i suradnja kroz Spiral
Interaktivnost i suradnja kroz Spiral
Nova tehnologija nas svakodnevno preplavljuje s ogromnom količinom informacija, inovacijama i aplikacijama koje nude rješenja za naše poslovne i privatne probleme. Obrazovni djelatnici, u želji za što boljom kvalitetom nastave sudjeluju u utrci i pokušavaju održati korak sa sve širom ponudom zanimljivih aplikacija. I sve to nama nastavnicima oduzima dodatno vrijeme pri planiranju nastave.
Spiral je jedan od onih alata koji jednom otkriven definitivno ulazi u svakodnevno planiranje vašeg sata i pri tome donosi korjenitu promjenu same organizacije nastave u skladu s postavkama Bloomove taksonomije i SAMR modela nastave Rubene Puentedure.
Alat vam omogućuje da elegantno postavljate pitanje, dijelite interaktivne video snimke i odgovore, dajete povratnu informaciju te njome poboljšavate kvalitetu odgovora. Učenici se organiziraju u grupe, te surađuju na daljinu pri kreiranju zajedničkih prezentacija i drugih rješenja.
Učenje putem ovog alata je zanimljivo svim uzrastima zbog jednostavnog i brzog korištenja, dok njegova uporaba u nastavi omogućuje učenicima veću aktivnost i kreativnost u procesu učenja. Njime se olakšava primjena različitih nastavnih metoda, kako metoda utvrđivanja gradiva, tako i metoda stjecanja i proširivanja znanja kroz timski rad i suradnju pomoću aplikacija Team Up i Discuss. S druge strane, nastavnik lako prati proces individualnog i grupnog učenja što mu omogućuje brzu prilagodbu potrebama učenika.
Želimo podijeliti s vama kako smo mi autori osobno isprobali i usvojili Spiral u našim sasvim različitim kontekstima nastave i predmeta, od osnovnoškolskog i srednjoškolskog uzrasta, te naposljetku svučilišnih studija.